Aquesta és una revisió antiga del document


Introducció a la programació de mòbils amb Appinventor2

A partir de 6 mini-projectes, el curs mostra com aprofitar continguts transversals ( Ciències Experimentals, Tecnologia, Música, Plàstica, Llengües, Idioma, Matemàtiques, etc) per generar anàlisi, disseny i desenvolupament de solucions sota una plataforma de programació com és Appinventor, generant com a resultat 6 apps's Android creades pels propis usuaris i que a la vegada hauran servit per adquirir els coneixements i aprenentatges suficients per afrontar reptes ja més ambiciosos.

  1. Projecte d'iniciació

  2. Projecte Joc bàsic

  3. Projecte WebMobile

  4. Projecte Base de Dades local

  5. Projecte Multimèdia

  6. Projecte Final

Al finalitzar l'alumne/a ha de saber:

  1. Com funciona la plataforma AppInventor
  2. Identificar les fases de creació d'una app amb la plataforma AppInventor
  3. Treballar amb els alumnes emprant recursos al nuvol fent servir Google Drive
  4. Reconèixer el funcionament i aportacions dels principals elements de la plataforma AppInventor
  5. Resoldre petites apps elementals per l'aprenentatge de la plataforma AppInventor
  6. Plantejar l'estructura algorísimica bàsica de les apps més elementals
  7. Crear el seu propi espai sindicat a Symbaloo afegint els recursos per treballar amb la plataforma a l'aula
  8. Elaborar el material didàctic per aplicar la plataforma a l'aula amb els propis alumnes
  9. Aplicar rubriques especifiques per avaluar les apps presentades pels alumnes

Mas Lazaro, Ferran

Matas Jaime, Carme

  • Darrera modificació: 22/05/2015 09:59