Xerrada informativa sobre els funcionaris en pràctiques 2020-2021 (inclou adjudicacions d'estiu)

Xerrada informativa sobre tot allò que necessites saber si has estat seleccionat a les oposicions a Professor de Cicles Formatius el 2019 a Catalunya:

  • Fase de pràctiques: durada, lloc, procediment, avaluació.
  • Procés d'adjudicació provisional 2020-2021 per funcionaris en pràctiques, concurs de trasllats 2021-2022, nomenament com a funcionaris de carrera, publicació al DOGC i al BOE.
  • Canvis en les condicions de treball, de funcionari interí a funcionari de carrera. Documentació a presentar pels seleccionats, fase de pràctiques, nomenament com a funcionari de carrera, canvis en les condicions de treball…)
  • Dia: Dijous 28 de maig de 2020
  • Hora: 18:00

La matrícula és gratuita per a tot el professorat però és obligatòria la inscripció a http://secundaria.info/cursos.php.

Només podran accedir a al sala de la videoconferència les persones inscrites, la sala estarà oberta a partir de les 17:55.
Si us hi heu inscrit i finalment no hi podeu assistir, aviseu-nos per poder oferir novament la vostra plaça. Gràcies.

  • Darrera modificació: 20/05/2020 12:40