Sessions d'assessorament Oposicions 2023 (estabilització)
Són molts els dubtes i qüestions que sorgeixen a l'hora de preparar-se per a un procés selectiu i és per això que Professors de Secundària (aspepc·sps), com ha fet sempre que s'ha convocat un concurs-oposició, organitza una sèrie de sessions orientatives obertes a tots aquells professors que s’hi vulguin presentar, en les quals es farà una explicació del procés selectiu segons la convocatòria, de cadascuna de les seves fases, les diferents proves i es donaran algunes recomanacions a l'hora d'afrontar-ho.
També resoldrem totes les qüestions que es plantegin els assistents sobre el procés selectiu, l'ingrés als cossos de funcionaris, o qualsevol altre tema al voltant de la tasca dels professors dels cossos de professors d'ensenyament secundari.
Contingut de la sessió
- Els processos selectius d'estabilització i ordinaris 2023-2024.
- Convocatòria d'estabilització 2023.
- L'aplicatiu d'inscripció.
- La prova pràctica (FP) i els trets bàsics del nou currículum (ESO i Batxillerat)
- Resolució de dubtes
Durada: 1h i 30 minuts
Lloc: On-line a Meet Secundària
Dies i hores:
- Dimarts 17 de gener, 17:30
- Dijous 19 de gener, 11:00.
- Dijous 19 de gener, 16:00.
- Dimarts 24 de gener, 17:30.
- Dimarts 31 de gener, 17:30
Inscripció
La matrícula és gratuïta per a tot el professorat però és obligatòria la inscripció a http://secundaria.info/cursos.php.