Eleccions sindicals 2019
Sindicat Professors de Secundària (aspepc·sps) és una organització sindical no subvencionada i independent, sense cap altre objectiu que no sigui la defensa dels interessos i els drets dels docents de l'ensenyament secundari públic i l'assoliment d'un sistema educatiu de qualitat.
A diferència d'altres organitzacions, Sindicat Professors de Secundària (aspepc·sps) existeix, únicament i exclusiva, gràcies al vostre suport a les eleccions sindicals.
Les nostres reivindicacions
Podeu consultar les nostres propostes electorals:
Qui som
Som companys i companyes d'ensenyament secundari. Pots consultar el llistat de candidats/tes per servei territorial, població i del centre de treball.
El que cal saber
Amb la nostra aplicació podràs conèixer ràpidament a quin centre t'has de dirigir per exercir el teu dret.
Per poder votar has d'aparèixer al cens definitiu. Comprova les teves dades des d'aquest enllaç (usuari ATRI, nif). Si ho necessites, fins al 4 de març també podràs gestionar el vot per correu des d'aquest enllaç.
No oblidis que:
- Cal presentar DNI, passaport, permís de conducció o targeta d'identificació
- Tens dret a permís retribuït i no recuperable per tal d'exercir el dret a vot.