El Govern manté la seva negativa a tornar les pagues extres suprimides0

1951 06/11/2015, 18:06       #Retribucions, #Mobilitzacions,

Els sindicats han anunciat la convocatòria de noves mobilitzacions dels treballadors públics de la Generalitat davant la negativa del Govern a negociar la devolució de les pagues extres suprimides durant tres anys.

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


¿Y cómo tasamos la calidad de los profesores?0

1408 06/11/2015, 10:56       #Opinió,

La actualidad educativa pasa estos días por la propuesta estrella del filósofo José Antonio Marina, que ha sido aplaudida por políticos, expertos y ciudadanos «con fobia funcionarial», según el presidente de la Federación de Sindicatos de Profesores de Secundaria

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


La Generalitat crea una càtedra amb el nom del professor assassinat en un institut de Barcelona0

966 05/11/2015, 13:00       #Violència escolar,

El departament d'Ensenyament ha creat la càtedra Abel Martínez a la Universitat de Lleida en memòria d'aquest professor que va morir el passat mes d'abril en un...
L'autor del crim va quedar lliure per ser menor d'edat i encara no se sap si tenia un trastorn mental

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


Rigau volverá a dar clases en una escuela0

1610 04/11/2015, 16:31       #Salut laboral,

La 'consellera' anuncia que abandona Ensenyament para dedicarse a la docencia a los 64 años

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


Publicació al DOGC de la Resolució definitiva del Concurs de Trasllats 2014-20150

1806 04/11/2015, 11:56       #DOGC, #Concurs de trasllats,

RESOLUCIÓ ENS/2415/2015, de 26 d'octubre, del concurs de trasllats adreçat al personal funcionari de carrera per proveir llocs de treball vacants corresponents a la Inspecció d'Educació, i als cossos d'ensenyaments secundaris i de règim especial, convocat per la Resolució ENS/2251/2014.
Termini d'un mes per a retirar la documentació presentada.

(...)
D'acord amb la base 27 de l'annex 1 de la Resolució ENS/2251/2014, de 10 d’octubre, s'estableix el termini d’un mes a comptar de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució perquè els participants puguin retirar la documentació lliurada. A aquests efectes, podran fer-ho personalment o delegar-ho en una altra persona, degudament autoritzada, sempre que el mateix interessat o tercers no hagin interposat recursos que el puguin afectar. Si no es retira la documentació en el termini establert, s'entendrà que el participant renuncia a recuperar-la i, per tant, perdrà el seu dret a fer-ho.(...)

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


Convocatòria estades de formació tipus B per al professorat d'FP. Curs 2015-20160

889 04/11/2015, 11:49       #Formació, #DOGC,

RESOLUCIÓ ENS/2409/2015, de 28 d'octubre, de convocatòria de concurs públic per a la concessió d'estades de formació de tipus B, en empreses i institucions, al professorat de formació professional dels centres educatius sostinguts amb fons públics, per al curs 2015-2016.

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


La Generalitat se inhibe en la devolución de la paga extra a más de 370.000 funcionarios. Noticias de Economía0

1480 30/10/2015, 15:55       #Retribucions,

La Generalitat se inhibe en la devolución de la paga extra a más de 370.000 funcionarios.
Con la excusa del Gobierno en funciones, la consejera de Governació, Meritxell Borràs, va dando largas y a las puertas de noviembre se desconoce qué hará la Administración catalana con este tema

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


Projectes Europeus: un repte i un guany0

1061 28/10/2015, 11:36       #Formació,

Sessió informativa organitzada per ACESC i el Col·legi de Doctors i Llicenciats.
Dia: 11 de novembre, dimecres. 19h.
Col·legi de Doctors i Llicenciats, Rambla de Catalunya, 8, Barcelona.
No cal inscripció prèvia.
Adreçat al professorat de secundària, també a jubilats que vulguin participar en projectes europeus.

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


El TSJC recolza en una sentència el principi d'autoritat del professor1

2786 26/10/2015, 09:42       #Violència escolar, #Serveis Jurídics, #Salut laboral, #Autoritat pública,

El TSJC fa una petita contribució al principi d'autoritat del professor.
Es tracta d’un cas absolutament habitual a les aules en que davant l’esforç del professor per corregir les conductes indisciplinades dels alumnes s’acaba expedientant al professor.
El relat fàctic que es remunta l’any 2011 és el següent:

Borsa de treball: període de consulta i modificació de dades0

1457 26/10/2015, 08:02       #Interins i substituts,

Actualització i modificació de les dades dels aspirants que integren la borsa de treball de personal interí docent per al curs 2015-2016. De 26 d'octubre a 2 de novembre de 2015.

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal