Dues morts més eleven a 10 les víctimes pel tiroteig0

940 22/03/2005, 11:23       #Violència escolar, #Salut laboral,

L'atacant, un estudiant de secundària, ha matat els seus avis i després ha comès la matança al centre escolar abans de suïcidar-se

La mort de dos ferits ha elevat a 10 el nombre de víctimes mortals per un tiroteig portat a terme per Jeff Weisse, un estudiant de 17 anys de l'escola de secundària Ojibwue, a la reserva índia de Red Lakes (Minnesota).

L'agressor, un estudiant de secundària, primer ha assassinat els seus avis i després ha atacat els seus companys a l'escola, on ha matat set persones abans de suïcidar-se, segons ha informat un portaveu de l'Oficina Federal d'Investigació (FBI). Posteriorment, dues persones que havien resultat ferides en el tiroteig també han mort.

Va actuar sol

L'estudiant ha entrat disparant en una de les aules, on ha matat una professora, cinc alumnes i un guàrdia de seguretat. "Creiem que l'atacant és un dels morts i també pensem que ha actuat sol", ha manifestat Paul McCabe, portaveu de l'FBI, en una conferència de premsa a Minneapolis.

McCabe ha dit que fins ara es desconeixen els motius de l'atac perquè "és massa aviat" per saber-ho. Aquest ha estat el pitjor incident de violència escolar des que el 1999 dos estudiants de l'escola secundària de Columbine, a Denver (Colorado), van matar a trets 12 companys i un professor abans de suïcidar-se.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal