100 nens canviaran de col·legi per ser assetjats0

652 21/06/2005, 13:06       #Salut laboral,

Un fenomen en augment. Des que es va crear SOS Bullying el novembre de l’any passat, l’associació ha rebut 4.200 denúncies de tot Espanya. Només a Catalunya, aquest feno- men provocarà que el curs vinent prop d’un centenar de nens hagin de canviar de centre escolar a causa dels insults i les vexacions que pateixen per part dels companys, segons va informar ahir TV3.

Pares mediadors

Aquest és el cas d’una noia de 14 anys de Mollerussa que ha patit des de principi de curs les vexacions dels seus companys i que, a causa de l’ansietat, ha decidit acabar el curs des de casa. Els pares fan d’intermediaris i entreguen els treballs als professors. La situació ja ha arribat a l’extrem que Educació li ha garantit una nova plaça en un altre centre per al curs vinent.

Segons el coordinador de SOS Bullying, Ferran Ferrari, la majoria de denúncies per assetjament escolar són plantejades pels pares i només un 12% per les víctimes. El correu electrònic és el més usat per garantir l’anonimat.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal