Compromís de més fons per a l'escola concertada0
716 26/01/2006, 09:42 Avui.-Redacció
El departament d'Educació garantirà a les escoles concertades que tindran "prou recursos" per assegurar la gratuïtat de l'ensenyament i evitar que calgui cobrar quotes a les famílies. Aquest és un dels punts més destacats del principi d'acord a què van arribar ahir el departament i la principal patronal de l'escola concertada, la Fundació Escola Cristiana. Totes dues parts van qualificar de "positiva" la trobada i no descarten que el Pacte Nacional per a l'Educació es firmi a mitjans del mes que ve.
En el cas de l'escola concertada, es preveu garantir-los la suficiència financera a partir d'un contracte programa que cada centre signarà amb el govern. El contracte programa servirà també per fixar les condicions de la coresponsabilitat del centre en l'escolarització de les criatures amb necessitats educatives específiques, que és el cas dels d'origen immigrant. Segons la consellera Marta Cid, aquesta aportació econòmica serà suplementària als actuals concerts econòmics, que depenen de la fixació dels mòduls que es cobren per alumne i que estan pendents de revisió.
Es preveu que les reunions del departament per anar cap al Pacte Nacional per a l'Educació continuaran avui amb associacions de pares, sindicats i entitats de renovació pedagògica. Demà es tornaran a trobar amb l'Escola Cristiana i amb l'Agrupació Escolar Catalana, l'altra representant de l'escola concertada.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...