Oposicions 2007. Mesa Sectorial de 9 de març0
794 11/03/2007, 20:13 #Oposicions,
Després de la Mesa Sectorial de divendres 9 de març, el Departament ha convocat als sindicats presents a una darrera sessió el proper dimarts 13 de març per a tancar la negociació sobre la "Proposta de Resolució de convocatòria de proves per a la provisió de places de funcionaris docents". Tot i que no està decidit si a Catalunya hi haurà informe vàries Comunitats han consensuat un model que podeu consultar.
Després de la sessió del dia 13, es podrà determinar la data de publicació de la convocatòria, la data de començament de les proves, l'organització final d'aquestes, el contingut de l'exercici pràctic per a les especialitats de Dibuix, Música i Tecnologia de Secundària, els requisits que hauran de complir aquells que vulguin demanr l'informe de valoració (si finalment s'inclou a la convocatòria), l'estructura d'aquest informe i la composició de la comissió que el valorarà.
Algunes Comunitats han decidit no incloure l'informe en la seva convocatòria i d'altres sí. Aquestes han consensuat aquest model
Més informació
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...