El pagament dels triennis als funcionaris interins 0

3566 01/06/2007, 13:38       #Interins i substituts,

A la darrera Mesa sectorial el Departament d'Educació va fer públics diversos compromisos en relació al pagament dels triennis als funcionaris interins.

Publicar l'11 de juny del 2007 la relació de personal interí docent al que se li reconeix algun trienni segons els serveis prestats a l’Administració pública que consten al registre informàtic de personal docent.

Els efectes econòmics d'aquest reconeixement seran d'1 de juny de 2007 i a efectes administratius del reconeixement de 13 de maig del 2007.

El pagament d'aquests triennis tindrà lloc, segurament, a la nòmina del mes de juny del 2007.

El personal docent interí que tingui reconeguts triennis corresponents a serveis prestats com a funcionari de carreraa, o com a personal laboral d’un cos de la Generalitat de Catalunya, podrà acumular els temps d’aquests serveis al que els corresponguin com a personal interí docent.

En cas de desacord amb els triennis reconeguts pel departament, es podrà presentar una reclamació al servei territorial demanat com a preferent a la borsa de treball de personal interí docent en el curs 2006/2007 i els que que vulguin demanar el reconeixement de serveis prestats en altres administracions podran presentar una sol·licitud utitlitzant el model que es troba a la pàgina web del Departament d’Educació.

Els triennis posteriors al 13 de maig del 2007 es reconeixeran mitjançant resolució individual i tindran efectes econòmics a partir del primer dia del mes següent al seu reconeixement.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal