Inscripció sessions orientatives del Projecte Docent d'Accés a Càtedra0
1275 05/11/2007, 10:02
Oberta la inscripció per a tot el professorat fins a les 23:00h del 15 de novembre
La Federació ASPEPC·SPS, independentment de l'oferta per als seus afiliats d'inscripció gratuïta en les Sessions orientatives per a la preparació del Projecte Docent (Memòria) organitzades per l'Associació de Catedràtics (ACESC), ofereix una sèrie de xerrades a centres de tota Catalunya, obertes a tot el professorat, per a explicar el contingut de la Convocatòria.Inscripció a les sessions. Termini: fins a les 23:00h del 15 de novembre
Valoració, resum provisional i barem definitiu de la convocatòria
Últimes notícies sobre la convocatòria
Servei gratuït d'alertes SMS
Envia
ALTA 54773
al número
691.98.6666
i rebràs un SMS el dia de la publicació de la resolució de convocatòria d'accés als Cossos de Catedràtics d'Ensenyament Secundari, d'Arts Plàstiques i Disseny i d'Escoles Oficials d'Idiomes.
Podeu obtenir més informació i comprovar l'estat de la vostra subscripció a la web de la Federació: http://secundaria.info/sms.php
El preu de l'SMS d'alta és el mateix que el vostre operador de telefonia mòbil estableix per qualsevol SMS: no hi ha cap recàrrec.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- cristina-b4e
Sembla ser que hi ha una prova per a catalana parlants i una ... - albert-3dc
La prova de C2 aquesta que s'anuncia és per no catalanop... - salvador-7db
He entrat a la web per fer la matriculació per a català C2,... - nuria-597
En el meu cas, tribunal 7 de Geografia i història, sí que h... - ariadna-b99
Jo vaig intentar fer signatura digital i el full em donava er...