Comunicat del comitè executiu d'ASPEPC·SPS: ens mobilitzarem0

1177 03/12/2007, 09:55   

El Comitè Executiu d’ASPEPC·SPS, reunit en sessió extraordinària el dissabte, 1 de desembre de 2007, després d’haver analitzat els continguts coneguts fins ara de la Llei d’Educació Catalana, ha resolt adoptar les següents decisions respecte al projecte del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya sobre els continguts d’aquesta llei, decisions que fem públiques per a la informació del professorat i de la societat catalana en general.

  • Ens remetem íntegrament al comunicat fet públic en el seu moment sobre aquest projecte alhora que reiterem el nostre rebuig més absolut als continguts anunciats d’aquesta futura llei.
  • Anunciem la convocatòria de vaga i altres accions de protesta, com ara una recollida de signatures contra la Llei, que en el seu moment concretarem.
  • Procurarem per tots els mitjans al nostre abast que aquestes accions siguin unitàries i que incloguin totes aquelles forces que estiguin contra aquesta llei. En aquest sentit, anunciem l’establiment de converses amb la resta d’organitzacions sindicals per tal d’endegar accions conjuntes.
  • Els continguts d’aquesta llei suposen un cop definitiu a l’ensenyament públic català i s’encaminen cap a la privatització segons el model de la privada. El reforçament clientelista del poder de les direccions dels centres, la mobilitat laboral anunciada del professorat, la possibilitat que entitats diverses puguin fer-se càrrec de la gestió dels centres públics, l’avaluació del professorat per part d’organismes privats i la creació d’un servei educatiu sota l’empremta d’un model de privatització, són mesures que requereixen la més enèrgica i contundent resposta dels docents. Mai abans s’havia produït una agressió d’aquesta envergadura contra l’ensenyament públic i contra el professorat.
  • ASPEPC·SPS fa una crida al professorat per tal que manifesti el seu rebuig a aquesta llei i que s’adhereixi a les accions de protesta que es duran a terme. Només des de la unitat d’acció del professorat aconseguirem, entre tots, aturar aquest projecte i salvar l’ensenyament públic.
EL COMITÉ EXECUTIU D’ASPEPC·SPS
logo aspepc·sps


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal