Accés a Càtedra. Sessió extraordinària a Barcelona0
761 04/12/2007, 11:14
Degut a que la demanda de places per a les sessions organitzades inicialment ha estat molt superior a la prevista i malgrat la realització de sessions addicionals a Barcelona i Tarragona no ha estat possible atendre totes les sol·licituds, l'Associació de Catedràtics (ACESC), amb el suport d'ASPEPC·SPS, ha organitzat una Sessió Extraordinària per tractar de donar resposta en la mesura del possible als sol·licitants.
La Sessió tindrà lloc el 7 de gener en el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats, Rambla de Catalunya, 8, de 17:00 a 20:00.
El termini d'inscripció serà del 10 al 15 de desembre i serà improrrogable. L'accés a la nova inscripció es farà des de l'enllaç que serà operatiu a www.catedres.info durant l'esmentat termini.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...