Jornada de vaga del professorat de persones adultes de les presons0
598 14/12/2007, 09:48 #Vaga, #Mobilitzacions,
ASPEPC·SPS junt amb els altres sindicats amb representació a la Junta de Personal de Barcelona ha convocat una jornada de vaga per avui dia 14 de desembre per al professorat de persones adultes de centres penitenciaris per a reclamar el seu traspàs íntegre al Departament d'Educació.
El professorat d'Educació de Persones Adultes de les presons farà vaga demà, divendres 14 de desembre, Per reclamar el traspàs complert al Departament d'educació.
El proper divendres 14, convocats per tots els sindicats amb presència al sector, el professorat dels centres d'Educació de Persones Adultes ubicats als centres penitenciaris de Catalunya farà vaga per reclamar que el traspàs al Departament d'Educació, aconseguit després d'una llarga reivindicació, sigui total i sense enganys.
Els/les professors/es que treballem als centres penitenciaris, i tots els sindicats que ens representen, creiem que per garantir el dret a l'educació a les presons s'ha de reconèixer l'existència de Centres de Formació de Persones Adultes plenament dependents del Departament d'Educació com la resta de centres públics, amb equips directiu i òrgans col·legiats als quals, amb totes les especificitats necessàries, no es pot retallar ni l'autonomia, ni les competències de funcionament en matèria educativa.
Per la qual cosa exigim que el decret de traspàs reculli les esmenes sindicals unitàries que han estat rebutjades per l'administració:
1. Suprimir la dependència funcional de la direcció del CP:
2. Afegir un article que reculli el traspàs dels òrgans de gestió educativa dels serveis centrals del Departament de Justícia al Departament d'Educació i la seva integració a la Subdirecció General de Formació de Persones Adultes.
3. Recollir les modificacions legals necessàries al Reglament Penitenciari per fer possibles els òrgans de coordinació sense subordinació de l'escola i del professorat al centre penitenciari.
Per la qual cosa ens concentrarem a les 10.30h a Plaça Sant Jaume, per fer entrega d'una carta dirigida al president amb aquestes peticions i posteriorment ens dirigirem al Departament d'Educació on coincidirem amb una concentració per la defensa del dret a l'educació de les persones adultes. Es realitzarà una roda de premsa conjunta a les 11.30h a les portes del Departament d'Educació.
Barcelona, 13 desembre del 2007
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- cristina-b4e
Sembla ser que hi ha una prova per a catalana parlants i una ... - albert-3dc
La prova de C2 aquesta que s'anuncia és per no catalanop... - salvador-7db
He entrat a la web per fer la matriculació per a català C2,... - nuria-597
En el meu cas, tribunal 7 de Geografia i història, sí que h... - ariadna-b99
Jo vaig intentar fer signatura digital i el full em donava er...