Els sindicats convoquen una jornada de vaga contra la futura llei0
535 10/01/2008, 15:45 | TV3 | #Vaga, #Mobilitzacions,
Els sindicats més representatius de l'educació pública a Catalunya han convocat una jornada de vaga el 14 de febrer per exigir la retirada del document de bases de la llei d'educació. Al seu parer, aquesta norma obriria la porta a la privatització dels centres sense solucionar els problemes del sector.
USTEC-STEs, CCOO, ASPEPC-SPS, FETE-UGT i CGT han fet una crida unitària a tots els centres docents de l'escola pública i al conjunt de la comunitat educativa perquè el 14 de febrer participin en l'aturada, i en una concretració contra la futura llei d'educació del conseller Ernest Maragall.
Els principals dirigents d'aquests sindicats han advertit que si el govern català no retira de manera immediata la seva proposta de llei s'obrirà "un període de confrontació social que serà molt negatiu per a l'educació pública" a Catalunya.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- anna-95c
Gràcies per fer la proposta de reduir la fase de pràctiques... - rosa maria-3c
HolaTreballo de tarda, amb la qual cosa no he pogut assistir ... - rosa maria-3c
HolaTreballo de tarda, amb la qual cosa no he pogut assistir ... - convidat-da4
Tens tota la raó. Hi haurà una sessió al matí i procurare... - lita-8d5
Bon dia company@s,Voldria manifestar, des del respecte a la f...