Comunicat conjunt dels sindicats convocants0

594 14/02/2008, 21:19       #Vaga, #Mobilitzacions, #LEC,

Comunicat de premsa dels sindicats d'Educació USTEC·STEs, CCOO, ASPEPC·SPS, FETE-UGT i CGT: La vaga ha estat un èxit.

La participació del professorat a la vaga convocada pels sindicats d’educació ha tingut un seguiment massiu, malgrat la imposició, a darrera hora, d’uns serveis mínims abusius per part de la Conselleria de Treball i la Conselleria d’Educació.

Segons les nostres dades, a l’ensenyament públic, el seguiment de la vaga ha estat d’un 90 % a l’educació infantil i primària i als centres de formació de persones adultes, i d‘un 70 % a secundària.

Han participat també a la jornada de vaga les llars d’infants, els treballadors/es del lleure educatiu i el professorat dels centres privats-concertats, amb un seguiment del 30 %.

Queda clar, doncs, el rebuig massiu dels professionals de l’educació de Catalunya a les Bases de la LEC.

Esperem que el Sr. Conseller en prengui bona nota, retiri aquestes Bases i obri un procés de veritable negociació amb els representants sindicals dels treballadors/es de l’educació.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal