Comunicat conjunt dels sindicats convocants0
571 14/02/2008, 21:19 #Vaga, #Mobilitzacions, #LEC,
Comunicat de premsa dels sindicats d'Educació USTEC·STEs, CCOO, ASPEPC·SPS, FETE-UGT i CGT: La vaga ha estat un èxit.

La participació del professorat a la vaga convocada pels sindicats d’educació ha tingut un seguiment massiu, malgrat la imposició, a darrera hora, d’uns serveis mínims abusius per part de la Conselleria de Treball i la Conselleria d’Educació.
Segons les nostres dades, a l’ensenyament públic, el seguiment de la vaga ha estat d’un 90 % a l’educació infantil i primària i als centres de formació de persones adultes, i d‘un 70 % a secundària.
Han participat també a la jornada de vaga les llars d’infants, els treballadors/es del lleure educatiu i el professorat dels centres privats-concertats, amb un seguiment del 30 %.
Queda clar, doncs, el rebuig massiu dels professionals de l’educació de Catalunya a les Bases de la LEC.
Esperem que el Sr. Conseller en prengui bona nota, retiri aquestes Bases i obri un procés de veritable negociació amb els representants sindicals dels treballadors/es de l’educació.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.