Tot denunciant les manipulacions informatives 0
644 19/02/2008, 09:03 Catalunya Ràdio. Joan Pagès d'ASPEPC·SPS. #Mobilitzacions,
Sóc professor de secundària des de fa vint anys, i estic indignat davant de la impossibilitat que els nostres punts de vista arribin als mitjans de comunicació públics.
Des de dins de les aules advertim com tothom opina des del major desconeixement. Per això voldria fer unes puntualitzacions per contrarrestar la visió inidireccional (curiosament sempre en defensa del conseller) que es desprèn de les darreres opinions publicades en mitjans pagats per tots.
Pel que fa als motius de la vaga: el document de bases proposa liberalitzar la gestió dels centres i introdueix criteris empresarials, però no es preocupa dels problemes reals de l’ensenyament. És impropi d’un govern d’esquerres. Simplement té l’objectiu de paliar problemes administratius i de gestió i elimina definitivament tota possibilitat d’autogestió democràtica.
D’altra banda, no és cert que no ens vulguem sotmetre a avaluacions externes. El problema és qui les ha de fer i com. Darrere la famosa autonomia de centres s’hi amaga la possibilitat que directors no electes gestionin el centre amb tota llibertat d’acord amb els interessos de l’administració, i no amb els del col·lectiu escolar (docents, estudiants i famílies)
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- cristina-b4e
Sembla ser que hi ha una prova per a catalana parlants i una ... - albert-3dc
La prova de C2 aquesta que s'anuncia és per no catalanop... - salvador-7db
He entrat a la web per fer la matriculació per a català C2,... - nuria-597
En el meu cas, tribunal 7 de Geografia i història, sí que h... - ariadna-b99
Jo vaig intentar fer signatura digital i el full em donava er...