DOGC núm. 5096. Vacants Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals0

654 25/03/2008, 08:48       #DOGC,

RESOLUCIÓ EDU/822/2008, de 12 de març, per la qual es convoca concurs de mèrits per tal de proveir amb caràcter definitiu llocs de treball docents vacants del cos de professors d'arts plàstiques i disseny a l'Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya. (Pàg. 23302)

Poden prendre part en aquest concurs els funcionaris de carrera dels cossos de catedràtics i de professors d'arts plàstiques i disseny dependents del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, sigui quina sigui la seva situació administrativa.

El termini de presentació de sol·licituds per participar en aquest concurs serà de quinze dies naturals a partir de l'endemà de la publicació al DOGC d'aquesta Resolució. Els models es poden imprimir mitjançant l'adreça d'Internet http://www.gencat.cat/educacio.

Relació de llocs de treball vacants

707 Dibuix artístic i color, 2

716 Història de l'Art, 3

725 Volum, 2


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube

Qui som i què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal