DOGC núm. 5142. Oposicions 2008 -modificació convocatòria-0
1539 30/05/2008, 00:51 #Oposicions, #DOGC,
RESOLUCIÓ EDU/1627/2008, de 22 de maig, de modificació de la Resolució EDU/618/2008, de 28 de febrer, de convocatòria de proves per a la provisió de places de funcionaris docents. (Pàg. 42122)
Resolc:
.1 Modificar l'apartat de l'annex 3 que estableix els criteris per a l'elaboració i exposició oral d'una unitat didàctica corresponents a les especialitats pròpies de la formació professional que queda redactat de la següent manera:
B) Criteris per a l'elaboració i exposició oral d'una unitat didàctica.
Tenint en compte que en la formació professional poden existir unitats didàctiques de durada i extensió molt variables en funció del crèdit, l'aspirant podrà optar o bé per elaborar la programació de tota una unitat didàctica o bé per programar només una part de la mateixa que ha d'incloure un o més nuclis d'activitat.
Els aspirants hauran de concretar la unitat didàctica desenvolupant les activitats d'ensenyament-aprenentatge previstes en almenys un dels nuclis d'activitat descrits en la programació.
La programació haurà d'especificar per a cadascuna de les activitats d'ensenyament-aprenentatge del nucli d'activitats:
La ubicació de l'activitat en la unitat didàctica.
La descripció de l'activitat i els objectius que l'alumnat ha d'assolir.
Els organitzadors previs: coneixement o capacitats prèvies que ha de tenir l'alumnat per el desenvolupament de l'activitat.
Els continguts que s'hi desenvolupen.
La seqüència de desenvolupament de l'activitat.
Els recursos necessaris.
Els criteris i instruments d'avaluació.
El temps previst de realització.
.3 Modificar el telèfon del CAD (Terres de l'Ebre) de l'annex 7: 977.70.65.34.
Més informació
Llista definitiva de vocals voluntaris admesos i exclosos per formar part dels tribunals
RESOLUCIÓ EDU/618/2008, de 28 de febrer, de convocatòria de proves per a la provisió de places de funcionaris docents.
Participants inscrits per especialitat
Últimes notícies sobre les oposicions
Informació al Departament d'Educació
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...