Llicències retribuïdes la Gran Bretanya -llistes definitives-0
558 03/06/2008, 08:07
Llista de les candidatures seleccionades, no seleccionades i excloses per realitzar activitats de formació i elaborar materials basats en metodologia AICLE a la Gran Bretanya, durant el curs 2008-2009.
Llistes definitives de les Llicències C
Llista de les candidatures preseleccionades
Llista de les candidatures no preseleccionades
Llista de les candidatures excloses
Llistes provisional de les Llicències D
Llista de les candidatures preseleccionades del cos de mestres
Llista de les candidatures preseleccionades del cos de secundària
Llista de les candidatures excloses
Nota informativa:
- Es recorda que les persones seleccionades de la modalitat C hauran de realitzar un curs de metodologia AICLE que es durà a terme de l'1 al 4 de juliol de 2008 a Barcelona. Per aquest motiu seran convocades oportunament.
- Es recorda que les persones seleccionades de la modalitat D hauran d'assistir a una reunió informativa que tindrà lloc el mes de setembre (primer torn) o novembre (segon torn) a Barcelona. Per aquest motiu seran convocades oportunament.
Més informació
RESOLUCIÓ EDU/410/2008, de 13 de febrer, de convocatòria de concurs públic de mèrits per a la concessió de llicències retribuïdes per realitzar activitats de formació i elaborar materials basats en metodologia AICLE a la Gran Bretanya, durant el curs 2008-2009.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...