Criteris per a l'elaboració de les plantilles de Secundà ria 0
543 03/06/2008, 08:36
Resolució de 15 de maig de 2008, per la qual es fixen els criteris per a l'elaboració de les plantilles dels instituts d'educació secundà ria, per al curs 2008-2009 i de supressió o transformació dels actuals llocs de treball.
Per tal de garantir la prestació del servei educatiu tot donant resposta a les necessitats d’escolarització d’alumnes, facilitar la integració de l’alumnat nouvingut i reforçar l’atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especÃfiques, cal definir els criteris de confecció de plantilles dels instituts d’educació secundà ria per al curs 2008-2009.
En el cà lcul de plantilles s’ha previst, l’increment quantitatiu de professorat per al curs 2008/09 corresponent al fet que l’horari escolar de l’alumnat de 2n curs d’ESO s’amplia a 30 hores setmanals.
Criteris per a l'elaboració de les plantilles dels IES per al curs 2008-2009
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.