Convocatòria concurs per a la denominació i el logotip de la Confederació de secundària0
819 17/06/2008, 08:41
Amb motiu de la creació d'una confederació estatal, les associacions sindicals ASPEPC·SPS, APS-Navarra, ASPES-CL, APS-Aragón i APIA han decidit de convocar un concurs l'objectiu del qual és la creació del nom oficial de la nova confederació, així com la realització d'un logotip que serveixi com a imatge corporativa.
Bases del concurs
1) Els treballs hauran de ser presentats amb format electrònic i ser enviats a l'adreça d'ASPEPC-SPS o de qualsevol de les associacions convocants. (Adreça de la Federació ASPEPC·SPS: federacio@secundaria.info; adreça electrònica específica pel concurs concurso@secundaria.info)
2) El termini de presentació dels treballs finalitzarà el 15 de setembre d'enguany.
3) Els treballs hauran de ser originals i presentats en format lliure SVG.
4) El jurat que designarà l'obra guanyadora estarà format per dos membres de cadascuna de les associacions convocants.
5) L'obra escollida tindrà un premi de 1000 €.
6) La propietat intel·lectual del treball guanyador passarà a ser propietat de la confederació.
7) La participació en aquest concurs implica l'acceptació d'aquestes bases.
Qualsevol violació a les regles establertes pels organitzadors implicarà l'exclosió immediata del concurs i, si escau, la revocació del premi concedit.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- cristina-b4e
Sembla ser que hi ha una prova per a catalana parlants i una ... - albert-3dc
La prova de C2 aquesta que s'anuncia és per no catalanop... - salvador-7db
He entrat a la web per fer la matriculació per a català C2,... - nuria-597
En el meu cas, tribunal 7 de Geografia i història, sí que h... - ariadna-b99
Jo vaig intentar fer signatura digital i el full em donava er...