DOGC núm. 5157. Centres que imparteixen formació per a les proves d'accés als cicles formatius0

697 20/06/2008, 08:33       #DOGC,

RESOLUCIÓ EDU/1913/2008, de 10 de juny, per la qual es fa pública la relació de centres que imparteixen la formació per a les proves d'accés als cicles formatius durant el curs 2008-2009, i s'obre la convocatòria del procés d'autorització d'aquesta formació per a centres que no depenen del Departament d'Educació. (Pàg. 47124)

L'experiència consisteix en el reconeixement de la formació per a les proves d'accés als cicles formatius de grau mitjà, i en el reconeixement de la formació per a les proves d'accés als cicles formatius de grau superior.

Aquesta experiència es durà a terme durant el curs acadèmic 2008-2009.

Es fa pública la relació de centres/aules de formació de persones adultes dependents del Departament d'Educació, i la relació dels centres de formació de persones adultes de titularitat privada i dels centres públics que no depenen del Departament d'Educació, que impartiran la formació per a les proves d'accés als cicles formatius en el curs 2008-2009, que consten en els annexos 1 i 2, respectivament.

S'obre convocatòria pública per a l'autorització de centres de formació de persones adultes que no depenen del Departament d'Educació per impartir la formació per a les proves d'accés als cicles formatius.

<


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal