Traves administratives a la LEC0

555 18/09/2008, 11:19       #Vaga, #Mobilitzacions, #LEC,

Tot sembla indicar que la nova llei d’educació promoguda pel conseller d’Educació, Ernest Maragall, no tindrà un camí fàcil. Si ahir els sindicats d’USTEC-STEs, ASPEPC-SPS i GGT confirmaven vaga de professors pel dia 13 de novembre, avui ha estat el president del grup parlamentari del PP català, Daniel Sirera, qui ha demanat a la Mesa del Parlament suspendre la tramitació de la llei en faltar un informe "preceptiu" del Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya.

El PP, doncs, explora un nou flanc per mirar de posar pals a les rodes a l’evolució de la nova llei.

"Hem demanat a la Mesa del Parlament que suspengui la tramitació de la llei, tenint en compte que falta un informe del Consell de Treball Econòmic i Social de Catalunya, que és preceptiu però que el govern no ha sol•licitat", ha explicat Sirera en roda de premsa.

El president del grup parlamentari català ha mostrat el seu suport a "qualsevol iniciativa encaminada a intentar parar aquesta llei, ja siguin manifestacions o al•legacions" i ha recordat que el PPC opta per una “llei alternativa”. Sirera ha aprofitat per demanar la compareixença de Maragall al Parlament català perquè doni explicacions per les "deficiències" detectades en aquest inici de curs escolar amb un "rècord històric" pel que fa al nombre de barracons.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal