Accés a càtedra 2009: Inscripció a les sessions d'orientació i "pack" de suport 0

1385 22/09/2008, 10:35   

Per tal de preparar l'Accés a Càtedra 2009, L’Associació de Catedràtics d'Ensenyaments Secundaris de Catalunya(ACESC) amb la col·laboració de la Federació de Secundària ASPEPC·SPS ofereix un "pack" o conjunt d'eines de suport amb els següents continguts: sessió presencial, materials online i servei d'informació.

SESSIÓ PRESENCIAL

El "pack" comença amb una única sessió presencial per tal de:

  • Explicar el contingut de la convocatòria i el barem
  • El que la convocatòria exigeix per elaborar el projecte docent
  • Presentació dels materials que els participants podran emprar on line per preparar l’accés
  • Resolució de dubtes

La sessió presencial es farà a Barcelona, Tarragona, Lleida, Girona i Tortosa, en funció de les inscripcions, en dimecres o divendres tarda o dissabte matí, a partir de finals del mes d'octubre i durant el mes de novembre. En rebre la confirmació d’inscripció es comunicaran les dates i llocs de les sessions presencials

MATERIALS ON LINE

Els participants tindran accés a un espai moodle on hi trobaran els següents materials:

  • Criteris per a la visita de l’inspector
  • Criteris generals per elaborar el projecte docent
  • Criteris detallats per desenvolupar cadascun dels tres apartats en què s’ha d’estructurar el projecte docent.  Inclou documentació complementària (bibliografia, articles i material de consulta)
  • Mostra d’alguns projectes docents que van rebre una valoració molt positiva en l’anterior convocatòria
  • Material complementari (articles d’interès, documentació on line, normativa, enllaços útils...)

SERVEI D'INFORMACIÓ

Des del moment de la inscripció fins a la finalització del procés, els participants rebran de manera contínua tota mena d’informació sobre el procediment, aclariments i notificacions de terminis, reclamacions i tot allò que els hi pugui interessar

INSCRIPCIONS

"Pack" complet: 60 €.

Afiliats d'ASPEPC·SPS (en virtut d'un acord entre la Federació i l'Associació de Catedràtics): 25 €.

El pagament s’ha de fer un cop rebuda la confirmació d’inscripció. Les places són limitades. La inscripció es farà entre l’1 i el 15 d’octubre mitjançant la web www.catedres.info.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal