Milers de persones es manifesten a Barcelona contra la LEC0

643 13/11/2008, 16:57       #Vaga, #Mobilitzacions, #LEC,

Ball de xifres pel que fa a la participació de la vaga. El departament d'Educació ha xifrat en un 19% el seguiment de la vaga del professorat de centres públics contra la llei d'educació de Catalunya (LEC) però milers de persones es manifesten a Barcelona.

El conseller d'Educació, Ernest Maragall, ha assegurat que "s'ha acabat el moment del crit i de la confrontació" i que ara cal obrir el "diàleg" per aconseguir arribar a un "acord de màxims" pel que fa a la nova normativa educativa.

Segons el departament, només 9 dels 9.773 centres públics que hi ha a Catalunya ha hagut d'aplicar els serveis mínims. A primària el seguiment ha estat del 20,8%, i en el cas de l'educació secundària, del 17,48%. Aquestes són les dades del 68,05% dels centres, que a les 12 del migdia havien comunicat al departament d'Educació l'adhesió del personal a la convocatòria sindical.

A partir de les 12 del migdia, milers de professors i alumnes s'han manifestat pel centre de Barcelona contra la LEC sota el lema comú Per un ensenyament públic de qualitat. A la manifestació, s'hi han pogut veure molts mestres, però sobretot alumnes. Segons l'USTEC, un dels convocants de la vaga i sindicat majoritari al sector, l'aturada se segueix de manera majoritària als instituts.

A diferència de la vaga celebrada el 14 de febrer, l'aturada d'aquest dijous no està tenint un seguiment massiu. A més, no ha rebut el suport de tots els sindicats del sector. CCOO i UGT no s'hi han afegit.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube

Qui som i què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal