La filologia catalana serà vàlida en les oposicions de València0
Lectures (594) 04/12/2008, 09:38 | La Malla | Etiquetes: #Oposicions,
El Tribunal Suprem obliga el govern valencià a reconèixer el títol de filologia catalana en les oposicions docents convocades per la conselleria d'Educació.
El departament considerava que la llicenciatura no era vàlida per acreditar coneixements de valencià, cosa que ara ha desmentit l'Alt Tribunal. Segons el Govern, es viola l'Estatut de la comunitat que reconeix com a llengua oficial el valencià.
La Generalitat valenciana ja ha anunciat que recorrerà la sentència de Tribunal Constitucional perquè la llengua oficial a l'Estatut és el valencià. Els estudis de filologia catalana s'imparteixen a les universitats d'Alacant, València i Castelló.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- jordi-bed
Tots el professorat interí hem accedit a la funció pública... - jordi-bed
La transformació en fixa de la relació laboral no suposa qu... - jordi-bed
El nostre problema no és un problema d'accés, el nostre... - esther-d30
Hola de nou,Jo vaig fer-li la consulta al Consorci perquè ti... - esther-d30
Bon dia,Agrairia que els sindicats també feu arribar al Depa...