DOGC núm. 5336. Bases que regulen diversos programes i projectes0
684 11/03/2009, 09:19 #Retribucions, #DOGC,
RESOLUCIÓ EDU/602/2009, d'11 de març, per la qual s'aproven les bases generals i específiques que regulen diversos programes i els projectes que els integren que han de dur a terme centres educatius dels quals és titular el Departament d'Educació, i s'obre la convocatòria de selecció per a l'any 2009. (Pàg. 20370)
Els programes i projectes que regula aquesta Resolució són els següents:
Programa H: projectes d'innovació educativa (codi 221H EN07): import total màxim de 160.000,00 euros.
Programa I: projectes de biblioteca escolar PuntEdu, un espai d'aprenentatge i coneixement (codi 221I EN07): import total màxim de 104.000,00 euros
Programa J: projectes de centres educatius per participar en un pla experimental de llengües estrangeres (codi 221J EN07): import total màxim de 400.000,00 euros.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- cristina-b4e
Sembla ser que hi ha una prova per a catalana parlants i una ... - albert-3dc
La prova de C2 aquesta que s'anuncia és per no catalanop... - salvador-7db
He entrat a la web per fer la matriculació per a català C2,... - nuria-597
En el meu cas, tribunal 7 de Geografia i història, sí que h... - ariadna-b99
Jo vaig intentar fer signatura digital i el full em donava er...