DOGC núm. 5336. Bases que regulen diversos programes i projectes0
Lectures (564) 11/03/2009, 09:19 | | Etiquetes: #Retribucions, #DOGC,
RESOLUCIÓ EDU/602/2009, d'11 de març, per la qual s'aproven les bases generals i específiques que regulen diversos programes i els projectes que els integren que han de dur a terme centres educatius dels quals és titular el Departament d'Educació, i s'obre la convocatòria de selecció per a l'any 2009. (Pàg. 20370)
Els programes i projectes que regula aquesta Resolució són els següents:
Programa H: projectes d'innovació educativa (codi 221H EN07): import total màxim de 160.000,00 euros.
Programa I: projectes de biblioteca escolar PuntEdu, un espai d'aprenentatge i coneixement (codi 221I EN07): import total màxim de 104.000,00 euros
Programa J: projectes de centres educatius per participar en un pla experimental de llengües estrangeres (codi 221J EN07): import total màxim de 400.000,00 euros.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- jordi-bed
Tots el professorat interí hem accedit a la funció pública... - jordi-bed
La transformació en fixa de la relació laboral no suposa qu... - jordi-bed
El nostre problema no és un problema d'accés, el nostre... - esther-d30
Hola de nou,Jo vaig fer-li la consulta al Consorci perquè ti... - esther-d30
Bon dia,Agrairia que els sindicats també feu arribar al Depa...