DOGC núm. 5183. Ordenació dels ensenyaments del batxillerat0
8156 29/07/2008, 08:56 | | #DOGC,
DECRET 142/2008, de 15 de juliol, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments del batxillerat. (Pàg. 59042)
El currículum del batxillerat inclou les competències generals que es determinen a l'annex 1 d'aquest Decret.
A l'annex 2 d'aquest Decret es fixen els objectius i les competències específiques de les matèries comunes i de modalitat, així com els continguts i els criteris d'avaluació de cada una.
A l'annex 3 d'aquest Decret s'estableix l'horari escolar per a les matèries comunes i de modalitat del batxillerat, i la seva distribució entre els dos cursos.
Relacionats
L'annex 2 classificat per matèries: http://www.xtec.cat/estudis/batxillerat/curriculum_bat_loe.htm
ORDRE EDU/554/2008, de 19 de desembre, per la qual es determinen el procediment i els documents i requisits formals del procés d'avaluació i diversos aspectes organitzatius del batxillerat i la seva adaptació a les particularitats del batxillerat a distància i del batxillerat nocturn.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- anna-95c
Gràcies per fer la proposta de reduir la fase de pràctiques... - rosa maria-3c
HolaTreballo de tarda, amb la qual cosa no he pogut assistir ... - rosa maria-3c
HolaTreballo de tarda, amb la qual cosa no he pogut assistir ... - convidat-da4
Tens tota la raó. Hi haurà una sessió al matí i procurare... - lita-8d5
Bon dia company@s,Voldria manifestar, des del respecte a la f...