Adjudicacions provisionals d'estiu 0
1554 08/05/2009, 07:58 Mesa Sectorial del 6 de maig #Mesa sectorial, #LEC,
Ordre del dia.
3- Proposta de resolució per la qual es dicten les instruccions sobre les adjudicacions de destinacions provisionals al personal funcionari i interí dels cossos docents en centres d'educació infantil i primària, en centres d'ensenyament secundari, en escoles oficials d’idiomes, en escoles d’art i superiors de disseny, en centres de formació de persones adultes, en serveis educatius i en altres llocs, amb efectes d'1 de setembre de 2009, i sobre els desplaçaments forçosos per modificació de les plantilles dels centres docents públics.
Continuació de la Mesa Sectorial del 5 de maig.
3.- Proposta de resolució per la qual es dicten les instruccions sobre les adjudicacions de destinacions provisionals.
-
Els nomenaments seran per dos anys llevat dels corresponents a professorat interí amb serveis prestats que NO està acollit a les garanties de continuïtat ("Acord d’estabilitat").
-
El procediment de sol·licitud serà telemàtic.
-
Terminis de presentació de les sol·licituds (indicatius, hi podria haver canvis. El corresponent al personal interí s’endarrerirà molt probablement):
-
El professorat que va ser nomenat amb destinació provisional a llocs de treball per una durada superior a un curs escolar i ja està destinat per al curs 2009-2010 romandrà en la mateixa destinació (centre i especialitat) encara que hagi superat el procediment selectiu, amb les mateixes excepcions que el curs passat. (Els dubtes sobre la durada dels nomenaments es podran consultar a EPOCA.)
-
Les direccions dels centres hauran de fer llurs propostes per via telemàtica.
COL·LECTIU |
TERMINI |
Professorat interí |
Del 21 de Maig al 2 de Juny |
Professorat funcioanri de carrera dels cossos d'ensenyaments secundaris |
Del 4 al 15 de Juny |
Professorat qus superi el procés selectiu |
Del 15 a 20 de Juliol |
Propostes de les direccions dels centres |
Del 15 al 30 de Juny |
Els representats d'ASPEPC·SPS a la mesa sectorial, a banda de manifestar un cop més el seu total desacord amb la discrecionalitat, arbitrarietat i manca de transparència dels procediments amb els quals es proveeixen moltes vacants (designació, proposta, llocs de treball “singulars” i altres) han demanat:
1. Que la renúncia motivada a una destinació per dos anys no comporti, en el cas del professorat acollit a l’acord d’estabilitat, la seva exclusió d’aquest.
El departament respon que s’estudiarà per tal d’incloure aquest modificació en la resolució del proper curs.
2. Que no s’inclogui la consulta a les direccions del centres en el cas de desistiment d’un nomenament de més d’una any.
3. Que el Departament provi de simplificar els procediments de sol·licitud. Si, com sembla, no és possible unificar en un sol procediment les dues peticions de destí que ha de complimentar el professorat interí i substitut (d’adjudicació de destinacions provisionals i substitucions) caldria, si més no, establir uns terminis prou amples i successius per a poder fer-ho.
4. Així mateix, manifesten el seu desacord pel fet que el professorat que superi el procés selectiu i ja tingui destinació hagi de fer el període de pràctiques en una especialitat diferent d’aquella amb la qual ha superat l’oposició.
5. Que la resolució provisional d’adjudicacions inclogui les corresponents al professorat interí i substitut i no només les del professorat funcionari. El departament al·lega que és inviable ateses les dates en els quals acaba el procediment selectiu (oposicions)
6. Es resolgui la contradicció entre la normativa (que permet consignar totes les especialitats que el professorat té reconegudes a la borsa de treball) i l'aplicatiu informàtic de la sol·licitud (que només permet fer-hi constar 6 especialitats).

facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...