Alerta SMS: Destinacions provisionals d'estiu0

2507 22/05/2009, 09:20   

La Federació de Secundària ASPEPC·SPS posa a disposició de tot el professorat un nou servei gratuït d'alertes per SMS.

Cartell per penjar a la Sala de Professors

Envieu

ALTA 83041
al número
644 424 694

i rebreu un SMS el dia de la publicació de la resolució provisional de les destinacions provisionals d'estiu.

Recordeu que després d'aquesta publicació s'obrirà un termini de només tres dies hàbils per a presentar-hi reclamacions.

Podeu obtenir més informació i comprovar l'estat de la vostra subscripció a la web de la Federació: http://secundaria.info/sms.php

El preu de l'SMS d'alta és el mateix que el vostre operador de telefonia mòbil estableix per qualsevol SMS: no hi ha cap recàrrec.

Relacionat:

RESOLUCIÓ EDU/1405/2009, de 15 de maig, per la qual es dicten les instruccions sobre les adjudicacions de destinacions provisionals d'estiu i sobre els desplaçaments forçosos per modificació de les plantilles dels centres docents públics.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal