Borsa de treball. Número d'ordre definitiu per al curs 2009-20100
1058 15/07/2009, 00:06 #Interins i substituts,
Cada curs escolar, el Departament d’Educació confecciona una llista única a Catalunya dels candidats i candidates a cobrir llocs de treball vacants en règim d’interinitat i substitucions als centres públics docents d’ensenyaments no universitaris de titularitat del Departament.
Accés a la consulta del número d'ordre
Una vegada finalitzat el procés selectiu convocat per la Resolució EDU/530/2009, de convocatòria de proves per a la provisió de places de funcionaris docents, s'incorporaran a la llista esmentada, a continuació dels candidats amb serveis prestats el curs de 2008-2009, les persones que hagin superat la fase d'oposició del procés i que no han resultat seleccionades. Dintre d'aquest personal, als que ja formen part de la borsa se'ls incorporarà l'especialitat per la qual han superat la fase d'oposició si no constava a l'esmentada borsa de treball.
Les persones que encara no formen part de la borsa hi entraran amb l'especialitat per la qual han superat la fase d'oposició. Aquest col·lectiu s'ordenarà en funció de la puntuació global obtinguda en el procés selectiu. Durant la segona quinzena d'agost es publicarà la relació d'aquest personal amb indicació del número d'ordre que tindrà a la borsa de treball.
En el cas que algun interessat vulgui renunciar a la incorporació en la borsa de treball, caldrà que ho demani expressament, mitjançant una sol·licitud adreçada al director del servei territorial del Departament d'Educació o al gerent del Consorci d'Educació de Barcelona, segons l'àmbit territorial que consta com a preferent en la borsa de treball. Els qui vulguin fer qualsevol modificació d'especialitats o de serveis territorials ho hauran de sol·licitar al director del servei territorial demanat com a preferent.
Relacionat
RESOLUCIÓ EDU/1279/2009, de 4 de maig, per la qual es dicten instruccions referides a la gestió de la borsa de treball per prestar serveis amb caràcter temporal com a personal interí docent i per a la compactació de les vacants i substitucions en els centres per al curs de 2009-2010.
Més informació
Últimes notícies Interins i Substituts
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- cristina-b4e
Sembla ser que hi ha una prova per a catalana parlants i una ... - albert-3dc
La prova de C2 aquesta que s'anuncia és per no catalanop... - salvador-7db
He entrat a la web per fer la matriculació per a català C2,... - nuria-597
En el meu cas, tribunal 7 de Geografia i història, sí que h... - ariadna-b99
Jo vaig intentar fer signatura digital i el full em donava er...