Nomenaments telemàtics per a l'adjudicació de vacants i substitucions de personal docent0
1632 15/07/2009, 00:37 #Interins i substituts,
Una vegada finalitzades les adjudicacions de destinacions provisionals del mes de juliol i en funció del nombre de vacants i substitucions que quedin pendents de cobrir, entre el 28 d'agost i el 14 de setembre de 2009 es faran als Serveis Territorials del Departament d'Educació i al Consorci d'Educació de Barcelona tants actes de nomenament telemàtic com siguin necessaris per adjudicar les vacants i substitucions que hi hagi pendents d'assignació.
Termini: entre el 28 d'agost i el 14 de setembre de 2009. A partir del 17 d'agost s'informarà de les dates concretes en què es duran a terme aquestes adjudicacions de vacants i substitucions.
S'agruparan les vacants i substitucions segons la durada i la jornada i es faran els nomenaments telemàtics en l'ordre següent:
a) vacants i substitucions de jornada sencera i durada prevista igual o superior al 30 de juny de 2009,
b) vacants i substitucions de jornada sencera i durada prevista inferior al 30 de juny de 2009,
c) vacants i substitucions de jornada inferior a l'ordinària (0'5, 0'66 i 0'83) i
d) vacants i substitucions de jornada inferior a l'ordinària (0'33).
Relacionat
Resolució EDU/1850/2009, d'1 de juliol, sobre l'adjudicació de llocs de treball vacants en règim d'interinitat i substitucions als centres educatius públics del Departament d'Educació a partir del dia 28 d'agost de 2009.
Més informació
Últimes notícies Interins i Substituts
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...