Borsa de treball. Llista d'adjudicació del número d'ordre dels aspirants aprovats i no seleccionat0
1342 23/07/2009, 00:42 #Interins i substituts,
Les persones que han aprovat la fase d’oposició però que no han estat seleccionades i que ja formen part de la borsa de treball de personal interí docent amb un número inferior a 31.000 mantenen el número que tenien assignat.
Llista dels aspirants aprovats i no seleccionats
Segons la base 9.1 de la Resolució EDU/530/2009:
"Els aspirants no seleccionats que hagin superat la fase d'oposició entraran, a partir del mes d'agost, a formar part de la borsa de treball de personal interí docent del Departament d'Educació, si encara no en formen, i se situaran dintre de la borsa darrera dels que ja han prestat serveis com a interins substituts en centres públics dependents del Departament d'Educació, amb l'especialitat per la qual han superat la fase d'oposició.
Així mateix, els aspirants no seleccionats que hagin superat la fase d'oposició i que ja formin part de la borsa de treball de personal interí docent del Departament d'Educació si no han prestat abans serveis docents dins d'aquesta, a partir del mes d'agost se situaran també darrera dels que ja han prestat serveis com a interins o substituts en centres públics dependents del Departament d'Educació i obtindran la capacitació de l'especialitat del concurs oposició, si és que no la tenien, a l'esmentada borsa de treball."
Més informació
Últimes notícies Interins i Substituts
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...