DOGC núm. 5429. Oposicions 2009 -modificació convocatòria-0
917 27/07/2009, 22:47 #Oposicions, #DOGC,
RESOLUCIÓ EDU/2121/2009, de 21 de juliol, de modificació de la Resolució EDU/530/2009, de 26 de febrer, de convocatòria de proves per a la provisió de places de funcionaris docents. (Pàg. 59303)
La base 2.2.2.b) de l'annex 1 d'aquesta Resolució estableix com a requisit per a l'ingrés al cos de professors d'ensenyament secundari estar en possessió de la formació pedagògica i didàctica a la qual es refereix l'article 100.2 de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, però a la base 8.1, entre els documents que han de presentar els aspirants seleccionats, no hi consta el document acreditatiu d'aquest requisit.
Per tot això,
Resolc:
Modificar la base 8.1 de l'annex 1 de la Resolució EDU/530/2009, de 26 de febrer, de convocatòria de proves per a la provisió de places de funcionaris docents, en el sentit d'afegir un apartat a.bis) abans de l'apartat b), amb el contingut següent:
.a.bis) Exclusivament per als que han accedit al cos de professors d'ensenyament secundari, fotocòpia compulsada del títol professional d'especialització didàctica, certificat de qualificació pedagògica, certificat d'aptitud pedagògica o altres certificacions que el Govern pugui establir, o bé documentació justificativa acreditativa de l'exempció d'aquest requisit segons el que s'estableix a la base 2.2.2.b) d'aquest annex.
Relacionat
Oposicions 2009. Documentació a lliurar per part dels aspirants seleccionats
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...