DOGC núm. 5465. Modificació dels dies habituals de nomenaments0
989 16/09/2009, 09:31 #Interins i substituts, #DOGC,
RESOLUCIÓ EDU/2464/2009, de 8 de setembre, per la qual es modifica la Resolució EDU/1279/2009, de 4 de maig, per la qual es dicten instruccions referides a la gestió de la borsa de treball per prestar serveis amb caràcter temporal com a personal interí docent i per a la compactació de les vacants i les substitucions als centres per al curs 2009-2010. (Pàg. 68311)
RESOLUCIÓ
EDU/2464/2009, de 8 de setembre, per la qual es modifica la Resolució EDU/1279/2009, de 4 de maig, per la qual es dicten instruccions referides a la gestió de la borsa de treball per prestar serveis amb caràcter temporal com a personal interí docent i per a la compactació de les vacants i les substitucions als centres per al curs 2009-2010.
Mitjançant la Resolució EDU/1279/2009, de 4 de maig, es dicten instruccions referides a la gestió de la borsa de treball per prestar serveis amb caràcter temporal com a personal interí docent i per a la compactació de les vacants i substitucions als centres per al curs 2009-2010.
A les bases 6.2.1.d) i 6.2.2.e) d'aquesta Resolució s'estableix que, normalment, l'adjudicació de vacants i substitucions ha de ser cada dimarts i cada dijous.
Amb la finalitat de millorar la gestió relativa a la provisió de llocs de treball vacants i substitucions als centres públics del Departament d'Educació, convé canviar els dies en els quals, normalment, s'han de fer les adjudicacions al llarg del curs 2009-2010.
En conseqüència,
Resolc:
.1 Modificar el segon paràgraf de la base 6.2.1.d) de la Resolució EDU/1279/2009, de 4 de maig, que queda redactat de la manera següent:
.Normalment l'adjudicació serà cada dimecres i cada divendres, i el resultat de l'adjudicació es podrà consultar a la pàgina d'Internet que indica el paràgraf anterior..
.2 Modificar la base 6.2.2.e) de la Resolució EDU/1279/2009, de 4 de maig, que queda redactada de la manera següent:
.Normalment l'adjudicació serà cada dimecres i cada divendres, i el resultat de l'adjudicació es podrà consultar a la pàgina d'Internet que indica el paràgraf anterior..
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la seva publicació al DOGC, de conformitat amb el que preveu l'article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Així mateix, poden interposar potestativament recurs de reposició, previ al recurs contenciós administratiu, davant el director general de Recursos del Sistema Educatiu, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la seva publicació al DOGC, segons el que disposen els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.
Barcelona, 8 de setembre de 2009
Camil Fortuny i Recasens
Director general de Recursos del Sistema Educatiu
(09.251.058)
Relacionat
RESOLUCIÓ EDU/1279/2009, de 4 de maig, per la qual es dicten instruccions referides a la gestió de la borsa de treball per prestar serveis amb caràcter temporal com a personal interí docent i per a la compactació de les vacants i substitucions en els centres per al curs de 2009-2010.
Més informació
Últimes notícies Interins i Substituts
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...