DOGC núm. 5471. Proves Instrumental i GES -convocatòria- 0
Lectures (611) 25/09/2009, 08:52 | | Etiquetes: #DOGC,
RESOLUCIÓ EDU/2577/2009, de 15 de setembre, per la qual es convoca la realització de proves lliures per a l'obtenció del certificat de formació instrumental i per a l'obtenció del títol de graduat/da en educació secundària obligatòria per a persones de més de 18 anys. (Pàg. 71531)
El període d'inscripció a les proves del certificat de formació instrumental i del graduat en educació secundària obligatòria és del 28 d'octubre al 4 de novembre de 2009, ambdós inclosos.
La sol·licitud d'inscripció s'ha de presentar per via telemàtica mitjançant l'aplicació disponible a la pàgina web http://www.gencat.cat/educacio o a la pàgina web de Serveis i tràmits www.cat365.net/Inici/Ciutadans/EducacioFormacio,
Les persones que s'inscriguin telemàticament podran acreditar la presentació de la sol·licitud amb la impressió de la pantalla de confirmació del tràmit, i les que s'inscriguin a través del telèfon d'atenció ciutadana 012, amb el número d'inscripció que se'ls comunicarà telefònicament en el moment de la inscripció.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- jordi-bed
Tots el professorat interí hem accedit a la funció pública... - jordi-bed
La transformació en fixa de la relació laboral no suposa qu... - jordi-bed
El nostre problema no és un problema d'accés, el nostre... - esther-d30
Hola de nou,Jo vaig fer-li la consulta al Consorci perquè ti... - esther-d30
Bon dia,Agrairia que els sindicats també feu arribar al Depa...