DOGC núm. 5473. Proves d'accés a les universitats de Catalunya del curs 2009-20100
867 29/09/2009, 10:28 #DOGC,
RESOLUCIÓ IUE/2598/2009, de 15 de setembre, per la qual es fa públic el calendari d'inscripció i realització de les proves d'accés a les universitats de Catalunya del curs 2009-2010. (Pàg. 72558)
RESOLUCIÓ
IUE/2598/2009, de 15 de setembre, per la qual es fa públic el calendari d'inscripció i realització de les proves d'accés a les universitats de Catalunya del curs 2009-2010.
La Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'universitats de Catalunya, estableix que l'accés al sistema universitari públic de Catalunya ha de respectar els principis de publicitat, igualtat, mèrit i capacitat. Si bé correspon a les universitats l'admissió dels estudiants, el departament competent en matèria d'universitats ha d'adoptar les mesures pertinents perquè les universitats puguin actuar coordinadament en matèria d'accés a la universitat, a fi de garantir que els estudiants concorrin als processos d'accés amb igualtat d'oportunitats. Amb aquesta finalitat, el Consell Interuniversitari de Catalunya ha d'oferir processos d'accés per a les universitats que s'hi acullin, els quals han de ser respectuosos amb l'autonomia universitària.
De conformitat amb el que estableixen el Reial decret 1640/1999, de 22 d'octubre, pel qual es regula la prova d'accés als estudis universitaris; la Resolució UNI/891/2004, d'1 d'abril, per la qual s'aprova la tramitació telemàtica de la inscripció per a les proves d'accés a les universitats de Catalunya i de consulta dels resultats que s'hi ha obtingut, i la Resolució IUE/1355/2007, de 27 d'abril, per la qual es regulen les comissions de caràcter permanent del Consell Interuniversitari de Catalunya;
Per tot això, i amb l'acord previ de la Comissió d'accés i afers estudiantils del Consell Interuniversitari de Catalunya de 10 de juny de 2009;
En exercici de les competències que em corresponen,
Resolc:
Fer públic l'Acord de 10 de juny de 2009, de la Comissió d'accés i afers estudiantils del Consell Interuniversitari de Catalunya, pel qual es determina el calendari d'inscripció i realització de les proves d'accés a les universitats de Catalunya del curs 2009-2010, que figura a l'annex d'aquesta Resolució.
Barcelona, 15 de setembre de 2009
Josep Huguet i Biosca
President del Consell Interuniversitari de Catalunya
Annex
Acord de 10 de juny de 2009, de la Comissió d'accés i afers estudiantils del Consell Interuniversitari de Catalunya, pel qual es determina el calendari d'inscripció i realització de les proves d'accés a les universitats de Catalunya del curs 2009-2010
Inscripció per a la realització de les proves d'accés a la universitat en la convocatòria del mes de juny dels estudiants que hagin cursat batxillerat el curs 2009-2010:
Prematrícula: del 25 de febrer al 5 de març de 2010 (aquesta prematrícula no serà modificable pel que fa a la llengua estrangera i a la matèria comuna, història o filosofia).
Formalització definitiva de la matrícula: del 20 al 31 de maig de 2010.
Inscripció per a la realització de les proves d'accés a la universitat en la convocatòria del mes de juny dels estudiants que es presenten per lliure: del 10 al 22 de març de 2010.
Inscripció per a la realització de les proves d'accés a la universitat en la convocatòria extraordinària de setembre: del 16 al 22 de juliol de 2010.
Realització de les proves d'accés a la universitat
Dies 8, 9 i 10 de juny de 2010.
Dies 7, 8 i 9 de setembre de 2010.
(09.253.104)
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...