Desconvocada la vaga del 18 de maig0
1121 14/05/2010, 14:24 | Comunicat d'ASPEPC·SPS, USTEC·STEs, CCOO i UGT | #Vaga, #Mobilitzacions, #Comunicats,
Les organitzacions sindicals sotasignades rebutgem frontalment les mesures antisocials proposades pel president Zapatero, entre les quals es troben la davallada en un 5% dels sou dels empleats i empleades públics i la no revalorització de les pensions.
Davant la necessitat de donar una resposta contundent a aquesta agressió sense precedents i amb la intenció de sumar solidàriament amb altres col·lectius del sector públic afectats per les mesures governamentals hem decidit traslladar la convocatòria de vaga del dia 18 de maig al 2 de juny tot i mantenint, al mateix temps, la plataforma en defensa de l’ensenyament públic i la seva qualitat.
Al mateix temps declarem el dia 18 de maig en una jornada de lluita en defensa de l’ensenyament públic i convoquem al professorat a realitzar assemblees i claustres i a participar activament a les CONCENTRACIONS que tindran lloc als diferents territoris.
BARCELONA: Pl. Sant Jaume a les 18 h.
Ens ratifiquem en la continuïtat de les mobilitzacions contra la política educativa del Departament d’educació i, per tant, en la resta del calendari plantejat, així com a totes aquelles mobilitzacions que unitàriament es decideixin en l’àmbit del sector públic.
CONTRA LES MESURES ANTISOCIALS DEL GOVERN
NO A LA RETALLADA DE SOUS
NO A LA CONGELACIÓ DE LES PENSIONS PÚBLIQUES
EN DEFENSA DE L’ENSENYAMENT PÚBLIC I LA SEVA QUALITAT CONTRA LA POLÍTICA EDUCATIVA DEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ
USTEC·STEs CCOO ASPEPC-SPS FETE-UGT
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- anna-95c
Gràcies per fer la proposta de reduir la fase de pràctiques... - rosa maria-3c
HolaTreballo de tarda, amb la qual cosa no he pogut assistir ... - rosa maria-3c
HolaTreballo de tarda, amb la qual cosa no he pogut assistir ... - convidat-da4
Tens tota la raó. Hi haurà una sessió al matí i procurare... - lita-8d5
Bon dia company@s,Voldria manifestar, des del respecte a la f...