Els exàmens de setembre obligaran a endarrerir l'inici del curs en l'ESO i el batxillerat0
Lectures (780) 10/02/2011, 09:45 |
Ensenyament diu que és "conscient" que la mesura comportarà canvis en el calendari escolar. Les aules de primària s'obriran la segona setmana del mes i les de secundària, la tercera
L'anunci de la consellera d'Ensenyament, Irene Rigau, que es proposa reintroduir els exàmens de selectivitat al setembre comportarà una nova modificació del calendari escolar: el retard de l'inici del curs per als alumnes de l'ESO i el batxillerat, que no podran començar les classes fins a la tercera setmana de setembre, set dies més tard que els de primària, que se seguiran incorporant a les aules en una data semblant a la del curs actual.
Ensenyament va indicar ahir que és "conscient" que s'hauran d'introduir canvis en el calendari i que per aquesta raó s'ha donat un termini de temps per analitzar, conjuntament amb la comunitat docent, l'impacte que tindrà la mesura. Els experts consultats asseguren que una de les raons per les quals es van suprimir els exàmens de setembre van ser les dificultats organitzatives que comportava en la gestió dels centres.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- jordi-bed
Tots el professorat interí hem accedit a la funció pública... - jordi-bed
La transformació en fixa de la relació laboral no suposa qu... - jordi-bed
El nostre problema no és un problema d'accés, el nostre... - esther-d30
Hola de nou,Jo vaig fer-li la consulta al Consorci perquè ti... - esther-d30
Bon dia,Agrairia que els sindicats també feu arribar al Depa...