El 44% dels directius d'empreses només tenen estudis de secundària0

700 19/03/2011, 11:46   

L'Observatori de les Noves Tecnologies de Girona ha alertat que la poca formació dels directius de les empreses gironines dificulta la innovació i les inversions en recerca. Segons l'informe, el 44% dels directius de Girona només tenen estudis de secundària, mentre la mitjana catalana els llicenciats universitaris superen el 50%.

Encara que l'estudi es presentarà en les properes setmanes, ja es va avançar que el pes de la construcció i del turisme determina aquesta estructura. També s'assenyala que en el turisme cada vegada hi ha més càrrecs intermedis que tenen un nivell de formació superior. El president d'Aenteg, Joan Ribas, va advertir també que la innovació en les empreses el fan els empleats de categories més baixes.

L'Ajuntament de Girona, el Clúster TIC-Media i l'Aenteg van presentar ahir la primera trobada per fomentar la col·laboració entre les empreses. El proper 22 de març a partir de les 6 de la tarda, l'Auditori de l'edifici Narcís Monturiol del Parc Científic de la UdG acull la sessió dirigida a empreses que vulguin saber com créixer col·laborant amb la competència. Té per objectiu plantejar els nous reptes davant un món globalitzat on les empreses, també les tecnològiques, veuen com l'àmbit geogràfic dels seus competidors és cada vegada més gran. És la primera jornada d'un conjunt d'activitats sobre el sector TIC-MEDIA coordinades per Aenteg, organitzades, dins el projecte FEDER-Clúster TIC MEDIA de Girona, amb l'objectiu de divulgar la innovació, la creativitat i promoure el networking. La propera sessió prevista serà el 6 d'abril al matí.

Premi als emprenedors

Per altra part, la regidora de Promoció Econòmica, Cristina Alsina (ERC), va anunciar la convocatòria del premi GironaEmprèn 2011 per empreses que tinguin un pla de treball elaborat i una prova ferma de la posada en marxa del projecte.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal