Sobre els nomenaments telemàtics: "Desgavells telemàtics"0
1016 12/09/2011, 09:46 Comunicat d'ASPEPC·SPS #Interins i substituts, #Comunicats,
La ineficàcia i mala gestió del Departament continua un any més. El 31 d'agost, primer dia dels nomenaments telemàtics de començament de curs, la xarxa informàtica del Departament es va col.lapsar i, és clar, les conseqüències varen ser greus:
- Molts interins/substituts amb números d'ordre baixos es van quedar sense nomenament, i en canvi el sistema informàtic atorgava a companys seus amb números superiors, i per tant amb menys preferència, els nomenamens que de ple dret corresponien als de número inferior.
-
Alguns serveis territorials es varen veure obligats a endarrerir les franges de connexió amb les consegüents molèsties per a tot el professorat afectat.
Els dies posteriors també han posat de manifest la manca de previsió i coordinació del Departament amb els centres perquè han aparegut molts nomenaments que corresponien a destinacions inexistents o fins i tot nomenaments de dues persones a la mateixa destinació.
Davant d'aquesta situació caòtica el Departament ha sortit “a apagar el foc” manifestant el seu compromís de donar al professorat afectat destinacions equivalents, però sense reconèixer cap tipus de responsabilitat en aquests fets tan greus.
ASPEPC·SPS considera que el mal ja està fet i posem en dubte que les noves destinacions siguin realment equivalents a tots els efectes de localització geogràfica, durada i tipus de dedicació.
D'altra banda també hem de manifestar que rebem moltes queixes del fet que l'aplicatiu informàtic, en prioritzar la jornada sencera sobre les altres dedicacions, provoca que molts interins amb número d'ordre relativament baix obtenen destinacions de poc temps (1, 2 mesos..) i en canvi altres companys amb números més alts obtenen destinacions per a tot el curs amb dedicacions inferiors a la normal i, a més a més, sovint amb més proximitat geogràfica.
En conseqüència demanem al Departament:
- El reconeixement d'aquests greus errors de gestió telemàtica i l'assignació al professorat afectat de destinacions realment equivalents a la que els correspon.
- La convocatòria d'una mesa sectorial específica per als nomenaments telemàtics a fi i efecte de resoldre definitivament tots els problemes que genera l'actual aplicatiu.
Finalment, demanem a la conselleria que prengui bona nota d'aquest enrenou i adopti les mesures necessàries per a què, d'una vegada, aquest fet no es torni a repetir.

SECUNDÀRIA EXPRÉS: "DESGAVELLS TELEMÀTICS"
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...