Curs de formació professorat interí d'EOI0
799 19/10/2011, 09:27 #Oposicions,
La Direcció General de Personal Docent estableix la llista del professorat interí que ha de seguir el curs d'iniciació a la tasca docent en centres públics i la Subdirecció General de Formació i Desenvolupament del Personal Docent amb la col·laboració de la Subdirecció General d'Ensenyaments Artístics i Especialitzats, organitza el curs de formació al qual es fa referència en el decret.
Destinataris
Professorat interí o substitut d'Escola Oficial d'Idiomes nomenat per a tot un curs sense una experiència docent prèvia de dotze mesos o més en els darrers tres cursos escolars.Finalitat
Donar estratègies i presentar experiències que ajudin al professorat interí a desenvolupar la seva tasca professional amb plena satisfacció transferint els aprenentatges del curs a la seva pràctica diària. <!--planificar i programar millor les classes i l'avaluació, gestionar amb eficàcia el grup classe i atendre la diversitat d'alumnes. També pretén donar a conèixer recursos i material TIC, ajudar a portar a terme les tasques de tutoria, fer veure la importància del treball en equip i donar recursos emocionals per afrontar la dinàmica de la vida professional docent. -->
Objectius
- Aprofundir en els models d'organització i funcionament d'un centre educatiu
- Promoure el treball en equip i la participació en la vida del centre
- Donar pautes per a l'elaboració del seguiment de l'alumnat
- Promoure bones pràctiques mitjançant l'intercanvi d'experiències amb professors/es experimentats
- Ajudar a l'autoestima i al creixement personal
- Potenciar la reflexió personal i professional del professor/a interí respecte a la tasca docent
- Ajudar a construir la identitat del professor/a
Estructura i lloc de realització
El curs es durà a terme durant el primer quadrimestre del curs escolar amb una durada de 45 hores (30 hores presencials i 15 de treball personal) i es farà al Departament d'Ensenyament (Via Augusta 202, Barcelona) del 28 d'octubre de 2011 al 27 de gener de 2012.
Inscripció
Període d'inscripció al curs: del 17 fins el 26 d'octubre de 2011, ambdós inclosos. Accés a la inscripció .
Consulta de l'assignació: 27 d'ocutbre de 2011. Accés a la consulta de l'assignació.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris
Sense comentaris.Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...