III Dinar-conferència organitzat per ASPEPC·SPS0

597 02/03/2012, 09:24   

El proper dia 17 de març, dissabte, tindrà lloc el III Dinar/conferència organitzat per ASPEPC·SPS. Aquest any, la realització de la conferència correrà a càrrec d'Oriol Pi de Cabanyes, escriptor i columnista de La Vanguardia, amb el següent títol:

"L'ENSENYAMENT: UNA REFLEXIÓ CRÍTICA"

L'acte tindrà lloc a l'hotel "Catalònia Plaça Catalunya" de Barcelona, situat al carrer Bergara núm. 11 (Mapa).

Després de la conferència, dinarem al mateix hotel i a la sobretaula iniciarem el torn obert deparaules i debat. El programa serà el següent:

12:45h: conferència a càrrec d'Oriol Pi de Cabanyes.
14:00h: dinar.
15:30h: Amb el cafè, començarà la tertúlia i el torn obert de paraules.

Hem aconseguit un menú al preu de 25€, amb la possibilitat de triar entre dues opcions a tots els plats i les postres.

Per a inscriure-vos a l'acte, reservat als afiliats d'ASPEPC·SPS, cal que aneu a l'enllaç següent:

http://secundaria.info/elmenu.php

Cliqueu al damunt d'aquest enllaç i us apareixerà l'aplicatiu amb les senzilles instruccions per al procés que haureu de completar. Aquest any es podrà pagar telemàticament amb targeta de crèdit en el mateix moment de la inscripció. Si preferiu fer-ho per transferència bancària, se us hi indicarà igualment el nº de compte en el qual haureu de fer-la.

Per a qualsevol dubte o aclariment, truqueu al 669406383.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal