Dubtes0

1952 01/01/2014, 11:41       #Salut laboral, #Retribucions, #Opinió,

Article publicat el 08/05/2012

He estat dubtant si escriure aquest article o deixar-ho córrer. El meu nivell d’emprenyament em porta a fer-ho, la meva vida dins una comunitat relativament petita de gent on tothom es coneix, em frena una mica. En quant a El 9 Nou, mai m’han posat un problema a l’hora de publicar-me un article, de manera que la decisió és únicament meva.

Decidit: com que ja he començat, ho acabaré, tot i que per fer-ho m’hagi de posar en qüestions personals: tinc càncer de mama i a sobre la Generalitat, que és la meva empresa perquè sóc funcionària, és a dir, catedràtica d’Institut, em castiga per estar de baixa, disminuint-me el sou en uns 300 euros aproximadament.

Magnífic. Ja em direu què he de fer si, a sobre, hauré de pagar part dels medicaments que m’he de prendre obligatòriament. Potser que m’instal·li, en plan “okupa”, a les sales buides i immenses de l’aeroport de Lleida, o millor, al voltant del Parlament amb una gran pancarta que digui : “Poca vergonyes”, perquè de vergonya ja no en queda en el món polític: immigrants que hauran de renunciar a tractaments vitals, jubilats que cobren misèries després de tota la vida treballant i que ara hauran de pagar pels medicaments o malalts com jo castigats a cobrar menys , i tot plegat perquè durant una colla d’anys un grup d’impresentables polítics es va dedicar a gastar-se els nostres –els meus també, és clar- diners en infraestructures caríssimes que han millorat molt poc la vida de la majoria de la gent, tot sigui pels possibles vots.

No hi ha dignitat, no hi ha vergonya i els ciutadans no sabem què fer a part de manifestar-nos davant una mena de robocops anomenats “mossos d’esquadra” i rebre cops, encara més, per cridar la nostra ràbia. El moviment del 15M va representar una esperança en el camí, o al menys així ho vaig veure i viure jo, però ara mateix no sé dir res més que tot el món polític em fa fàstic .

Sofia Castillo va morir el 30/12/2013


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal