Denuncia: irregularitats, perfils per a amics, arbitrarietats a l'empara del Decret de plantilles?0

2822 04/07/2014, 10:57       #Mobilitzacions, #Decret de plantilles,

Hi ha centres on les direccions no estan aplicant el Decret de plantilles però hi ha altres on, malgrat la petició que ASPEPC·SPS va fer (atesos els recursos presentats per sindicats, associacions i el previsible de l'Estat), algunes direccions l'estan aplicant, segons notícies que ens arriben, fins i tot més enllà dels límits ètics normals i apropiats per a una administració pública.

Si tens constància d'arbitrarietats, perfils configurats per amiguisme o qualsevol tipus d'irregularitats a l'empara del Decret de plantilles, pots denunciar-ho (amb garantia de confidencialitat) a la nostra Bústia de denúncies.

Amb les denúncies recollides, una vegada contrastades pel nostre compte, ASPEPC·SPS prepararà una queixa dirigida al Síndic de Greuges com a primera acció i estudiarà, posteriorment, fer-ne la difusió pertinent.

Us reiterem la garantia de confidencialitat i que les vostres dades no seran cedides a tercers.


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris

Sense comentaris.

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal