Un alumno mata con una ballesta a un profesor en Barcelona10
6334 20/04/2015, 10:08 Ediciones El País #Violència escolar, #Salut laboral,
Un profesor ha muerto y cuatro personas han resultado heridas tras irrumpir esta mañana un alumno, de 13 años y de segundo de ESO, armado con una ballesta en el instituto Joan Fuster, ubicado en la plaza Ferran Reyes, en el barrio de La Sagrera de Barcelona, según han informado fuentes cercanas al caso. El profesor trabajaba como sustituto en materia de ciencias sociales de una profesora del centro que se encontraba de baja.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Està segur que vol reportar aquest comentari?
Comentaris (10)
Esteu opinant sobre: Una profesora muerta y varios heridos por disparos de ballesta en un instituto
0/5 (0)
rafael-7b9 diu...
Respondre
Enllaç
Informar
7
0
Rigau com sempre de costas del professorat. Quan els professors confisquen el telèfon als alumnes , ella demana generalitzar l\'us a l\'aula. Quan els alumnes suspenen geometria , culpabilitza als professors i els castiga a anar a classe. Quan asesinen a un dels seus treballadors fa d\'advocat del menor i proposa com causa una malaltia mental transitoria. Potser és veritat , però es aquests moments m\'agradaria sentir del nostre cap un recolzament i no arguments que ... Llegir més





20 abril 2015 23.24
ramon-572 diu...
A TV3 parlen d\'accident en comptes d\'assassinat.
20 abril 2015 16.40
anna-3a1 diu...
Y porque no dicen el nombre del profesor?
20 abril 2015 15.12
rafael-7b9 diu...
Canviar la llei de menor pot ser una mesura però cal recordar que el nostre company a mort en un centre de la Generalitat de Catalunya i per un alumne, no ha mort al carrer. Alguna cosa hauria de canviar i alguna responsabilitat tindrà la Ensenyament. La generalitat té la responsabilitat de garantir la seguretat dels seus treballadors i dels altres estudiants. I la primera mesura , que no la única, per protegir-nos , és el règim disciplinari. Que no ens vinguin ara amb fets puntuals i ... Llegir més
Canviar la llei de menor pot ser una mesura però cal recordar que el nostre company a mort en un centre de la Generalitat de Catalunya i per un alumne, no ha mort al carrer. Alguna cosa hauria de canviar i alguna responsabilitat tindrà la Ensenyament. La generalitat té la responsabilitat de garantir la seguretat dels seus treballadors i dels altres estudiants. I la primera mesura , que no la única, per protegir-nos , és el règim disciplinari. Que no ens vinguin ara amb fets puntuals i minuts de silenci.
20 abril 2015 14.25
anna-3a1 diu...
La única propuesta que he oído és 5m de silencio mañana.
Eso va a ser todo?
Ni una manifestación ni nada?.
La situación es muy grave. Por favor, se ha de convocar algo con seriedad.
Eso va a ser todo?
Ni una manifestación ni nada?.
La situación es muy grave. Por favor, se ha de convocar algo con seriedad.
20 abril 2015 14.12
merce-40d diu...
Totalmente de acuerdo en que hay que convocar algo con seriedad. ¿De qué tienen miedo los profesores, de que no les reclame el director para el próximo curso? ¿se han acomodado a una situación que no tiene solución? Me entristece profundamente esta actitud
20 abril 2015 23.02
ramon-572 diu...
\"El menor es inimputable y no está detenido, sólo identificado y acompañado\"

20 abril 2015 12.44
jordi-e59 diu...
De moment, la primera proposta hauria de ser canviar la llei, ja que els menors de 14 anys són inimputables penalment.
20 abril 2015 11.57
rafael-7b9 diu...
Esto se veia venir que tarde o temprano pasaría, no es una excepción ni un algo aislado , es la consecuencia de la actitud negligente de la Administración en lo que se refiere a garantizar la seguridad de su personal y alumnos en los centros de enseñanza. Ya es el momento de no pasarles ni una mas. Alguna propuesta?
20 abril 2015 11.21
Pàgina 1 de 1
Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- cristina-b4e
Sembla ser que hi ha una prova per a catalana parlants i una ... - albert-3dc
La prova de C2 aquesta que s'anuncia és per no catalanop... - salvador-7db
He entrat a la web per fer la matriculació per a català C2,... - nuria-597
En el meu cas, tribunal 7 de Geografia i història, sí que h... - ariadna-b99
Jo vaig intentar fer signatura digital i el full em donava er...