Oposicions: Paquet "Preparació Oposicions 2018". Oberta la inscripció per al 2n torn2
12870 19/10/2017, 12:09 #Oposicions, #Formació,
Curs telemàtic de preparació de la programació didàctica (ESO, Batxillerat, EOI).
El Sindicat Professors de Secundària (aspepc·sps) ofereix el curs telemàtic de 30 hores i reconegut pel Departament d'Ensenyament com a activitat de Formació Permanent del Professorat "Preparem la programació didàctica (i revisem-la)" especialment dirigit al professorat que vol presentar-se a les oposicions de secundària d'aquest any 2018 i que es realitzarà en tres torns diferents.
El curs ofereix la possibilitat d'incorporar la revisió de la Programació Didàctica com un servei apart que no és condició per a la certificació del curs.
Així mateix, i en col·laboració amb el Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats, ofereix als seus afiliats un descompte del 20% (no acumulable a altres descomptes) sobre el preu dels cursos presencials de preparació de temaris.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris (2)





Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.