Tenim algunes preguntes...1
1035 17/03/2021, 10:10 Professors de Secundària (aspepc·sps) #Salut laboral,
La suspensió temporal i cautelar de la vacunació amb AstraZeneca deu estar amb, tota seguretat, justificada. Tanmateix, tot tenint en compte que aquesta era la vacuna que s’estava aplicant al col·lectiu docent, i atesa la incertesa que ara mateix s’obre entre el personat degut a aquest aturament de la campanya, s’imposen algunes preguntes:
Aquesta suspensió temporal i cautelar significa la paralització de la campanya de vacunació als docents, o aquesta contingència estava contemplada i es prosseguirà la vacunació amb una altra marca?
Hi ha existències en stock d’alguna altra marca?
Què passa amb aquells que han rebut la primera dosi d’AstraZeneca i els tocava la segona en aquest termini de suspensió, o més endavant si eventualment es prorrogués?
Com està el tema de la vacunació del col·lectiu en situació de ris més alt, és a dir, els majors de 55 anys?
Es posarà el Departament que correspongui (Salut o Educació) en contacte amb els afectats, informant-los de l’eventual risc que corren, símptomes i protocol d’actuació?
Cal recordar que l’ensenyament és en aquests moments –segons l’Agència de Salut Pública- el segon àmbit en detecció de brots, només per darrere de l’àmbit familiar. I també que molts analistes consideren aquest àmbit absurd, perquè la qüestió és on s’agafa la Covid fora de casa, essent lògic que un cop dins, el contagi es repliqui. Altrament dit, que fins i tot l’ensenyament podria considerar-se en aquests moments el primer àmbit de contagi.
Estem esperant respostes, no excuses de mal pagador.
facebook
twitter
enllaçar
comentar
Comentaris (1)
Afegir comentari
Atenció al professorat
Dirigiu les vostres consultes i/o les peticions de visita de centre al Centre d'Atenció al Professorat.
Agenda
Diuen, diuen, diuen...
- guillem-89
On es suposa que hem d'enviar aquesta reclamació? i per ... - ramon-572
Bon dia, Santiago, Feu servir el Centre d'Atenció al Pro... - ramon-572
En el moment de la matrícula ja s'explica que has d'... - santiago-a2b
Cal que la SdA vagi signada digitalment? El nom de l'arxi... - gabriel-22
I si falla el correu electrònic? Aquest sistema de missatger...
Jo vaig fer-li la consulta al Consorci perquè tinc una malaltia associada a la trombofilia, concretament a Riscos laborals,i la seva resposta va ser que això no era cosa seva, que li preguntés al meu metge. Aquesta és una resposta adient del Departament?