Acord en matèria de temporalitat a les administracions públiques1

1922 06/07/2021, 11:05       #Interins i substituts,

"SEPTIMO. En aquellos ámbitos sectoriales que disponen de legislacion especifica como Educación, Sanidad u otros, se adaptara en el plazo de un año su legislación a las previsiones de la reforma del TREBEP.
Finalizado dicho plazo, la reforma de la normativa básica surtirá efectos para el personal docente y el personal estatutario o equivalente de los Servicios de Salud.
OCTAVO. Las cuestiones relatives a la duración máxima del nombramiento del personal funcionario interino o contratación de personal laboral temporal, así como los efectos y consecuencias previstas en este Acuerdo, incluida la compensación económica, solo serán de aplicación a los nombramientos y contrataciones efectuados con posterioridad a la entrada en vigor de la reforma del TREBEP."

Més informació


facebook twitter enllaçar comentar


Tornar a la pàgina d'inici

Comentaris (1)

Esteu opinant sobre: Acord en matèria de temporalitat a les administracions públiques
0/5 (0)
elisabet-ca8 diu...
Hola. Respecte a aquesta notícia, faig aquí un copiar-enganxar. " S’hi accedirà per concurs-oposició amb la màxima valoració possible de la fase de concurs, un 40% i valorant sobretot l’experiència en el cos, categoria, escala o (...) La no superació del procés selectiu, donarà lloc a una indemnització de 20 dies per any treballat, amb un topall de 12 (...) A més, se li pot fer un nou nomenament a la persona per la seva inclusió en borsa d’interinitat. " Del que ... Llegir més
6 juliol 2021 14.12
Pàgina 1 de 1

Afegir comentari

S'ha d'estar connectat per publicar un comentari.

Espai Personal Wiki Suport Twitter Facebook Youtube
Qui som què fem

Contacta'ns

Pots contactar amb nosaltres a la seu central o a qualsevol de les nostres seus territorials

Utilitzeu el Servei d'Atenció al Professorat per a consultes.

Política de privacitat i avís legal